حومه رفسنجان

شهید «مجنون» در ناصریه رفسنجان آرام گرفت + تصاویر

شهید دوران دفاع مقدس پس از ۴۰ سال، از زیر خاک‌های جزیره مجنون تفحص شده و حالا بر دستان مردم ولایی و شهید پرور رفسنجان تشییع و در سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در ناصریه رفسنجان به خاک سپرده شد.
به گزارش حومه غربی، جوانی ۳۲ ساله بود که برای دفاع از خاک میهن به ندای امام لبیک گفت و رهسپار نوار مرزی کشور شد تا با دشمن رویارو شود و نگذارد ارزش‌های دین اسلام، آرمان‌های امام و ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد که در آن‌زمان یعنی سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون در ۳۲ سالگی شربت شهادت را نوشید.
کد خبر: 1963
در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) شهید مجنون در ناصریه رفسنجان آرام گرفت + تصاویر

در سالروز شدر سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)هادت حضرت فاطمه (س) شهید مجنون در ناصریه رفسنجان آرام گرفت + تصاویر

حالا عطر و بوی این لاله گلگون‌کفن در سرتاسر رفسنجان پیچیده و از صبح امروز – سه شنبه ششم دی‌ماه- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهر رفسنجان در میدان شهید سلیمانی میزبان این پیکر شهید گمنام که آمده بود برای وداع یا بهتر است بگوییم سلام. برای آنکه لاله گمنام احساس غربت نکند و ببیند اینجا رفسنجانی‌ها برای میزبانی شایسته آمده اند و مطمئن باشد اگر قرار است اینجا در این دیار بماند و خاک‌سپاری شود، غریب نخواهد بود.

شهید گمنام بر دوش مردم رفسنجان امروز در مسیر میدان شهید سلیمانی تا ناصریه تشییع شد و در روستای ناصریه برای همیشه آرام گرفت و آن منطقه را برکت می‌بخشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x