حومه رفسنجان

سنگ‌تمام مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای برنامه‌های اجتماعی

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در روزهای اول تا سوم شهریورماه در رفسنجان برگزار می‌شود، از سنگ‌تمام مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای برنامه‌های اجتماعی تقدیر کرد.
به‌گزارش حومه رفسنجان، سرهنگ حسین باقری ظهر امروز 28 مردادماه در نشست خبری در رفسنجان گفت: امروز برای بیان هر موفقیتی در هر گوشه ای، باید تولید محتوا باشد دشمن از این ابزار برای مقاصد شوم خود استفاده می کند که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی را مورد هتاکی و جرح قرار دهد.
کد خبر: 5143
رفسنجان میزبان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان کرمان

سنگ‌تمام مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای برنامه‌های اجتماعی

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید دارند که واقعه مظلومیت شاهچراغ را مانند عاشورا در قالب هنر از جمله فیلم و انیمیشن به جهان نمایش داده شود لذا این نشان از تأثیر به سزای استفاده از ابزار تولید محتوا را می‌رساند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از این رویداد، عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتخاری برای استان کرمان محسوب می‌شود و برنامه‌های بسیج نیز با پشتیبانی نهادها، ادارات و صنایع برگزار می‌شود که مدیران مجتمع مس سرچشمه همیشه در خصوص حمایت از برنامه‌های اجتماعی همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند و امسال نیز بهتر از سال گذشته است.

وی تصریح کرد: موضوعات این رویداد دغدغه جامعه و رهبر معظم انقلاب است چرا که جنگ ما با دشمن امروز در فضای مجازی است و در جنگ رسانه‌ای موفق نمی‌شویم مگر این‌که با همین رویدادهای تولید محتوا خود را تقویت و به عیوب خود پی ببریم.

سرهنگ باقری منتخبین رویداد سال قبل استان کرمان را جزء برگزیدگان کشوری و از رهاوردهای این رویداد عنوان کرد و ادامه داد: نخستین رویداد تولید محتوا در شهرستان بم برگزار شد و از آن زمان تا کنون این تولید محتوا شکوفا شده و در حال رفتن به سمت محله‌ای شدن است تا در تمام نقاط کشور این تولید محتوا کاربرد داشته باشد. بویژه اینکه در استانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هم هستیم مهمترین رسالت نیز باید ترویج ایمان و امید در جامعه باشد که با استفاده از تولید محتوا می توان امیدآفرینی کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: 30 تیم در قالب حدود 200 نفر از نقاط مختلف استان مانند راور، ارزوئیه، زرند، کرمان، رفسنجان، بم و غیره در این رویداد ثبت نام کردند که مهلت آن تا 30 مرداد تمدید شده و علاقمندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ ثبت‌نام کنند و برگزاری رویداد در روزهای اول تا سوم شهریور در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم در ادامه بیان داشت: زبان مخاطب آن چیزی را درک می کند که زبان فضای مجازی است و جایی که بحث مخاطب است رسالت پیام رسانی خودمان را باید انجام دهیم.

دکتر مسلم علی‌مهدی افزود: جایی که احساس می کنید مخاطب زبان ما را متوجه نمی شود باید استراتژی را طوری انتخاب کنیم که مخاطب زبان ما را بفهمد.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان نیز با اشاره به این‌که امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود، اظهار کرد: کار رسانه‌ای که حضرت زینب(س) انجام داد باعث شد آن فلسفه قیام حسینی گسترس پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد.

دکتر رضا رنجبرکریمی افزود: در عصری که به عنوان عصر جنگ شناختی است و دشمن تلاش می کند با نشر اخبارهای ضد و نقیض شناخت انسان ها را تغییر دهد و آنها را دچار شک و تردید کند وظیفه ما است که در این جنگ شناختی هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x