حومه رفسنجان

شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان به تعهداتش عمل کرد

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان گفت: هر مقدار پسته‌ای که از کشاورزان تحویل بگیریم با پول نقد خریداری خواهیم کرد و مساعده نیز به کشاورزان شناخته شده و مشتریان شرکت تعلق خواهد گرفت. تیمی مشخص شده تا در این زمینه به کشاورزان واقعی این مساعده تعلق بگیرد.
به گزارش حومه رفسنجان این جملات بخشی از سخنان مهندس هاشمیان مدیرعامل شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان در تاریخ ۱۱ شهریور ماه امسال در مجمع عمومی این شرکت بود.
کد خبر: 5912
پوکی استخوان را جدی بگیرپوکی استخوان را جدی بگیرید ید

شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان به تعهداتش عمل کرد

هم‌اکنون پس از پایان فصل برداشت پسته، خبرها حاکی است مسئولان این شرکت به عهد خود وفا کرده‌اند.

با برنامه‌ریزی‌هایی که از ماه‌های قبل صورت گرفته و فراهم شدن زیرساخت‌های مالی و فنی، طی چند روز اخیر شاهد مراجعه کشاورزان و سهامدارن به شرکت تعاونی پسته هستیم که طبق وعده مدیرعامل شرکت، پس از تحویل پسته وجه آن را نقداً دریافت می‌کنند.

همچنین به واجدین شرایط مساعده نیز تعلق گرفته که این مساعده بلافاصله پس از جلسه مجمع به صدها نفر از سهامداران و خرده مالکین پرداخت شده است.

با توجه به این موضوع که شرکت تعاونی پسته یکی از مهمترین آزمایشگاه‌های مرجع کشور را در اختیار دارد، رعایت استانداردهای لازم نیز در خرید محصول مد نظر قرار می‌گیرد و محصولی از کشاورزان دریافت می‌شود که استانداردهای مورد نیاز را دارا باشند.

این اقدام شرکت تعاونی پسته رفسنجان قطعاً به نفع کشاورزان است که طی دو سال گذشته به علت نبود محصول در مضیقه بودند و باعث کوتاه شدن دست عده‌ای سودجو از بازار خواهد شد.

همین‌که شرکت تعاونی پسته در کنار کشاورزان است قطعاً در بازار تاثیر خواهد گذاشت و مردم امیدوار می‌شوند.

امید می‌رود با تدابیری که مسئولان شرکت اندیشیده‌اند و با کمک دولتمردان، زمینه مناسب صادرات محصول به خوبی فراهم شود و شاهد بازگشت این نماد ملی به روزهای اوج خود باشیم.

با تصمیمات مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان، هم اکنون نظم خاصی در شرکت حاکم شده و با تقسیم کاری که بین کارکنان شرکت وجود دارد، اهداف و برنامه‌های شرکت طبق زمان‌بندی مشخص پیش می‌رود.

بر اساس اطلاعات خبرنگار حومه رفسنجان، شرکت تعاونی پسته رفسنجان در زمینه تاسیس گلخانه، بسته‌بندی جدید محصولات چهار مغز، دستگاه تهیه کره پسته، بسته‌بندی‌های متنوع پسته در اندازه‌های مختلف و … خبرهای خوبی دارد که قرار است به زودی به اطلاع سهامداران و شهروندان برسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x