حومه رفسنجان

عضو جدید شورای شهر رفسنجان سوگند یاد کرد/ مطمئناً به کهنوجی رأی می‌دادم

در یکصد‌ودهمین جلسه علنی شورای شهر، مراسم تحلیف فاطمه کردستانی، عضو علی البدل شورای شهر رفسنجان برگزار شد.
به‌گزارش حومه رفسنجان، مراسم سوگند و تحلیف فاطمه کردستانی منتخب مردم رفسنجان، عصر امروز 31 اردیبهشت و با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار در صحن علنی شورای شهر رفسنجان برگزار شد.
کد خبر: 3769
عضو جدید شورای شهر رفسنجان سوگند یاد کرد/ مطمئناً به کهنوجی رأی می‌دادم

عضو جدید شورای شهر رفسنجان سوگند یاد کرد/ مطمئناً به کهنوجی رأی می‌دادم

به دنبال استعفای محمد فتحیان از عضویت در شورای اسلامی شهر رفسنجان، فاطمه کردستانی، عضو علی‌البدل، جایگزین او شد.

در این مراسم فاطمه کردستانی سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر رفسنجان را قرائت کرد و پس از انجام مراسم تحلیف به‌ عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر رفسنجان وارد شورای ششم و جایگزین محمد فتحیان شد.

عضو جدید شورای اسلامی شهر رفسنجان در مراسم تحلیف خود اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی دیگر در جایگاهی جدید به بنده عنایت کرد تا با استفاده از تجربیات ارزنده اعضای شورا خدمتی صادقانه به پشتوانه رای اعتماد مردم ارائه دهم.

فاطمه کردستانی افزود: خدا را شاکرم که در برهه‌ای از دوره ششم شورا به این جمع پرتلاش ورود کردم که تلاش شبانه‌روزی شما در گوشه‌گوشه شهر محسوس است و این موضوع جز مدیریت جهادی و انقلابی مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان و همفکری و همکاری اعضای شورا میسر نبود.

وی بیان کرد: درست است که در جلسه انتخاب شهردار حضور نداشتم اما مطمئنا رأی من موافق بود و امیدواریم بتوانیم در سایه حمایت و استفاده از تجریبات شهردار اقدامی موثر داشته و پاسخگوی رای اعتماد مردم در پارلمان شهری باشیم و امیدوارم از این جایگاه سربلند بیرون بیایم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x