حومه رفسنجان

«همت» زیبا برای ‌»آباد»ی «آگاه»

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
القِ دانایِ هستی با تقارن زیبای بهار طبیعت و بهار قرآن، دو کمال را در یک کار انجمن کرد تا مخلوق را نشانه‌ای عطا بخشد که نیک‌تر از همیشه به آفرینش خویش و جهان اطرافش بیندیشد و شاکر همه زیبایی‌ها و خوبی‌ها باشد.
کد خبر: 8176
«همت» زیبا برای ‌»آباد»ی «آگاه»

به‌عنوان خادمان مردم، نوروز ۱۴۰۳ و بهار طبیعت را که با ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و معنویت تقارن یافته به هم‌وطنان عزیز بویژه اهالی محترم روستای همت‌آبادآگاه تبریک و تهنیت عرض نموده و در این بهار قرآن و تجدید حیات طبیعت، توفیقات افزون معنوی و مادی همگان و گشایش در امور کشور و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت داریم.

در سالی که گذشت، شعار «همت‌آبادآگاه» را در صدر اولویت‌های کاری خود گذاشتیم و در این جهت قدم‌هایی را برداشتیم؛ قدم‌هایی که شاید نه در کوتاه‌مدت که آثار آن در میان‌مدت، ثمرات شیرینش بر کام اهالی محترم خواهد نشست.

پرواضح است که در سال گذشته همت‌آبادآگاه به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل و از جدول‌گذاری تا آسفالت و اقدامات عمرانی، از زیباسازی تا برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در آن بی‌شمار بود و به‌مانند نگین درخشانی در منطقه حومه غربی زبانزد بود.

در سال جدید نیز بر عهد خود هستیم تا شعار «همت‌آبادآگاه زیبا» را بیش‌از گذشته جامه عمل بپوشیم و روستایی در خور شأن شما مردم عزیز داشته باشیم.

در اینجا به برخی پروژه‌هایی که در سال جدید اجرا خواهد شد اشاره می‌شود:

بازسازی قبور آرامستان و گلزار شهدا، آغاز احداث ساختمان حرم شهدای والامقام روستا،آغاز ساخت بزرگترین مجموعه تفریحی-رفاهی-گردشگری و پذیرایی حومه غربی رفسنجان، اجرای سنگ‌فرش، بازسازی میدان سپهبد شهید سلیمانی در خیابان شهدا،اجرای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های باقیمانده روستا،نورپردازی خیابان شهید رضایی و نعمت‌آباد،اجرای پروژه توسعه آرامستان،اجرای پروژه‌های زیباسازی در سطح روستا، اجرای پایه دوربین حفاظتی در روستا و …

ضمن گرامیداشت یاد عالم مجاهد، روحانی گرانقدر حجت‌الاسلام غلامرضا ملایوسفی(ره)، به روان پاک همه درگذشتگانی که در سال 1402 در روستا به دیار حق شتافتند درود می‌فرستیم و برای همه آن‌ها طلب غفران و رضوان الهی داریم.

از خداوند دگرگون‌کننده جان‌ها و حال‌ها، خواهانیم، در سال نو قلب‌هایمان را مهربان‌تر، دل‌هایمان را به هم نزدیک‌تر و روزگارمان را خوش‌تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.

دهیاری و شورای اسلامی همت‌آبادآگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x