حومه رفسنجان

۳ پروژه درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به‌ مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دیگر مسئولین امروز ۱۱ اردیبهشت ماه سه پروژه درمانی با اعتبار بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار رفسنجان در حاشیه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از این طرح‌ها، با گرامیداشت هفته سلامت؛ خدمات ارزنده این حوزه را به عموم مردم قابل ستایش دانست و اظهار کرد: نخستین طرح دستگاه NST ( نوار قلب جنین) در مرکز بهداشت کریم‌آباد محقق مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: 3537
۳ پروژه درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

 

حسین رضایی افزود: این دستگاه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

وی افزود: دومین طرح درمانی نیز آغاز عملیات احداث مرکز شبانه‌روزی شهر صفائیه با زیربنای ۸۳۰ متر مربع بود که با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی طی ۱۸ ماهه آینده ساخته و بهره برداری می شود.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: طرح دیگر نیز احداث پنجمین مرکز اورژانس شهری است که در کمال‌آباد کلنگ زنی شد؛ این طرح در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال از سوی خیر خانواده خیراندیش احداث می‌شود.

کلنگ‌زنی پنجمین پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ در رفسنجان

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان نیز در رابطه با کلنگ زنی پنجمین پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ رفسنجان، گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع با زیربنای ۳۰۰ متری به همت خانواده محترم خیراندیش در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی رفسنجان ساخته می‌شود.

دکتر محمدرضا حسینی‌زینلی افزود: این پایگاه ابتدای محور رفسنجان_زرند، روستاهای واقع در این محور، منطقه کمال آباد، شهرک امام خمینی(ره)، بلوار هجرت و سایر مناطق شمالی شهر رفسنجان با پوشش ۳۵ هزار نفری را در برمی‌گیرد.

وی از مساعدت استانداری، فرمانداری، اعضای شورای شهر و شهرداری جهت طی مراحل اداری ساخت پایگاه تقدیر کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x